lök

2012-12-09 | 22:09:59 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej jag och Ammi drog på spinningpass vid 4 och det var det lökigaste passet jag någonsin varit på, inte för att det var ansträngande utan för att vi var 30 pers i ett litet instängt rum så det blev så jäääääävla varmt. Asso när jag kom ut därifrån såg jag typ nyduschad ut. Lite synd att det inte var så ansträngande då jag verkligen vill ta tag i min kondis igen men imorgon ska jag och ammi på indoor walking direkt efter skolan så hoppas det blir lite mer kondis. Sen hade jag också tänk dra till gymmet någon dag och bara springa 6-7 km. Sprang seriöst 6 km minst 2-3 gånger i veckan förut och nu gör jag aldrig det längre :/ Men fotbollen är ändå alltid inställd just nu pågrund av vädret så behöver inte kondisen till något speciellt. Men sedan kom min mormor och hämtade mig när passet var slut så åkte vi hem till oss och så åt vi middag, jättegott var super hungrig :) Sen chillade jag och så kollade vi på julkalendern och sen gick jag och duscha och nu hade jag tänkt plugga lite matte då jag har nationella på tisdag och fredag :( hoppas jag klarar c i alla fall.. men ska plugga nu puss på er ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0