Luckiest girl

2012-12-27 | 01:30:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ligger i min säng och lyssnar på musik vilket jag tänkte göra ett tag till, fan vad jag älskar musik, finns alltid där för en!
Aja vår mini-julafton var perfekt, jättegod mat, jättetrevligt sällskap och jättebra julklappar. Fick i princip allt på min önskelista och jag kan lägga bild på allt imorgon med min nya kamera hehe.
Efter vi var klara hos min mormor så åkte vi hem och sen mötte jagoch Johanna upp Jenny och drog på fest här i trollbäcken och jag kom hem därifrån för 30 minuter sedan eller något.
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och deppa på tumblr så bye bye.
 
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0