Måndag

2012-12-17 | 11:23:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjaa bloggen!
Just nu har jag svenskalektion där det är meningen att vi ska skriva en recension om en bok man läst och man får sitta lite var man vill så alla har stuckit och ätit förutom jag som tänkte vara duktig och faktiskt jobba, ja förutom nu när jag bloggar. Idag så ska jag inte göra så speciellt mycket. Efter skolan blir det att plugga lite och mysa med smoothie och kanske ben & jerry om jag orkar gå och köpa det. Idag så försov jag mig extremt mycket. Vaknade kvart i 9 och min buss gick 4 minuter över 9 så fixade iordning mig med smink och kläder och allt på ungefär 10 minuter så ser riktigt risig ut idag, jag är ingen vacker syn precis. Jag är dock förvånad och lite stolt över att jag faktiskt hann med bussen.
Skev bild haha
#foreveralone
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0