Monday

2012-12-03 | 21:09:41 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
helluu. Måndag och ahr varit i skolan. Var duktig och åkte till skolan en timme innan skolan började för att gå på extra matten eftersom vi har nationella nästa vecka :O Men efter skolan åkte jag hem åt lite middag och taggade till friskis med jossan, fixade ett gratis gymkort som räcker tills den 14 december så nu kan jag köra pass också. Efter att vi fixade det så gick jag och jossan på cirkelgym pass från kl 6-7. Efter det har jag duschat och ätit middag nu ska jag börja fixa mig och sen ska jag möta ammi på gullmars strax efter 10 så ska vi på nattvolleyboll som vgy ska ha. Den slutar 3 men tror inte vi kommer stanna så länge då vi faktiskt har skola imorgon. Börjar kvart över 10 imorgon och sa till tingsrätten. Sen ska jag nog ha fotboll men om det är för kallt tänkte jag gymma istället. men bloggar snart :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0