Rhythm Of Love

2012-12-03 | 16:55:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Hej alla tusentals bloggläsare! idag är det måndag och skolan har varit väldigt seg, pluggade geografi hela lunchen och efter det hade vi geografiprov. Jag kom hem för drygt en halvtimma sedan och har kollat runt lite på face book och snart ska jag äta middag och duscha. Hade planerat att göra samhällskunskapsläxan och läsa lite i vår engelskabok men skitter i det och träffar Jonte istället, orkar verkligen inte plugga idag. Det har varit alldeles för mycket skola dom senaste dagarna så behöver en liten paus sen så kan jag bara göra läxorna imorgon istället.
hehe egopic, ser ni ringen på mitt finger eller? jag och Emelie gifte oss på mattelektion idag för att vi är så coola
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0