Natti

2012-12-04 | 23:45:11 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Heej, har inte kunnat blogga på hela dagen. Men började 10 idag i skolan och sen vid 12 drog vi till tingsrätten och skulle kolla på olika rättegångar kom hem halv 6 och då slängde jag i mig lite mat innan jag mötte upp ammi på gymmet vid 6. Fanns inga bra pass när vi kom så körde fritt istället. Körde mest kondition och mage. Kom hem därifrån vid kvart över 8 och då kokade jag ägg eftersom att jag var jättehungrig. Sen dess har jag bara duschat och pluggat. Tog en lång dusch så nu känner jag mig superfräsch :) Imorgon är det skola och slutar vid 5 och då ska jag och ammi direkt till gymmet så kommer nog tyvärr bli dålig uppdaterng imorgon igen för efter gymmet måste jag duscha och plugga, håller på med en analys av massmedia.. Men nu är jag trött så ska krypa ner i min säng. Godnatt !:)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0