Nyår

2012-12-31 | 13:36:10 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
NYÅÅÅÅÅÅÅR IDAG. Är faktiskt inte så taggad än men det kommer väl lite senare.. Men igår kom min mormor hem till oss och färgade och klippte mitt hår. Supernöjd, och sen vid 5 åkte jag och emelie till strandhallen
på st för att kolla när "vårt" lag spelade match ochsedan taggade jag till alle där jag mötte malin och vi chillade där ett tag men sen vid 8-9 kanske så kom malin och sebbe och hämtade oss så åkte vi hem till sebbe och kolalde på mamma mia haha, sen vid 12 kom jonny och hämtade mig och malin och skjutsade hem mig. Idag har jag ätit frukost och nu sitter jag och chillar ska snart börja göra mig iordning  inför kvällen. Ska till jossan vid 5 och hjäälpa henne med mat och så och sen vid halv 7 kommer de andra tjejerna dit så ska vi äta och lite sånt innan vi drar vidare på fest. Kan dock inte säga vart än, men är inte säker på att vi kommer vara där hela kvällen får se :)
här är vad jag gjorde i lördagskväll efter att jag varit med hannah haha :p
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0