oj

2012-12-12 | 21:33:38 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, sorry för dålig uppdaterng idag men har haft lite att göra. Slutade i alla fall redan vid 1 idag då jag hade håltimme de 2 sista lektionerna men jag och ammi var kvar en timme till och gjorde juridik. Sedan vid 2 drog vi till gymmet. Började med att springa 5 km sen körde vi lite mage och rumpa och sedan körde vi rullbandet i typ en kvart till och sen taggade vi hem. Jag stannade dock först vid alle och köpte en powerrade och lite naturgodis och sedan krigade jag mig hem i kylan i springbyxor som slutar under knäna. Men sen dess har jag duschat och ätit middag. Men just nu sitter jag och kollar på tv med min mamma. Håller på och planerar lite eventuella grejer till sommaren, så jääääävla taggad ! men berättar senare när det är bestämt men kan säga att det handlar om magaluf ;) juste det är bara 12 dagar kvar till julafton :))) så himla mysigt !:)
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0