Ojdå!

2012-12-19 | 23:02:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen på vår blogg idag men jag har pluggat svenska ända sedan jag kom hem och Johannas data har någon melt down så hon har ingen tillgång till internet just nu. Dåså som sagt så har min dag nästan bara bestått av plugg vilket den även kommer göra imorgon förutom att jag ska fira Jonte som fyller 18 men måste plugga matematik också då vi har prov både imorgon och på fredag. Seriöst förstår inte hur lärarna tänker när dom smäller på med plugg och läxor sista veckan innan lovet, det är nu man är helt slutkörd och behöver lite lugn. Sedan har vi ju 2 prov och en inlämningsuppgift direkt efter lovet vilket kommer betyda att jag kommer vara ångestfylld och stressad hela lovet, åh när ska man få slappna av egentligen?
Bjuder på det här söta ansiktet ikväll eftersom att mitt egna är alldeles för fult för att visas just nu
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0