One Day Too Late

2012-12-17 | 20:01:52 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Ligger i min säng just nu och kollar på Skins eftersom att Emelie tjatat på att jag ska göra det eftersom 2 gingertvillingar är med haha, men det är faktiskt riktigt bra! Så ett litet tips till dom som letar efter en bra serie, jag kollar på säsong 3 och tycker den är bäst av alla säsonger hitills. Jag har redan ätit en ben & jerry, gick jävligt fort eftersom den hade smält men snart ska jag gå upp och göra en smoothie och jag funderar på att ta en springrunda på löpbandet senare. Mår illa just nu eftersom jag aldrig brukar klara av att äta en hel ben & jerry i ett svep. Tänkte också svara på kommentaren om vad jag ska ha på nyår, så kolla in ett tag så kommer jag att ha bloggat om det. Ikväll är det inte mycket speciellt som kommer att hända men imorgon ska jag däremot besöka gamla skolan kumla eftersom vi är lediga. Ska bli kul att hälsa på mina gamla lärare!
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Emelie das nazi

Asså älskar dig förevigt för att du kollar på skins<33333333333333333

2012-12-17 @ 20:30:19
URL: http://www.cemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0