:(

2012-12-02 | 01:58:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Den här dagen har enbart bestått av blod, svett, tårar och plugg. Jag hade egentligen lovat att träffa några idag men jag kunde inte göra det, fick  panik attack och börja hyperventilera på grund av den där jävla historieläxan och jag insåg att jag inte kommer att kunna göra någonting förrän den är klar vilket den nu är 2 på natten och jag började vid 15 idag, DET ÄR 11 TIMMAR, JAG HAR PLUGGAT I 11 TIMMAR! Om det är så här mina lördagar kommer att se ut framöver nu när jag går i gymnasiet så hoppar jag av, mitt psyke är alldeles för svagt för att klara den här pressen. Vet ni vad det värsta är? På måndag har jag geografiprov så jag behöver plugga imorgon också, åhh hatar mitt liv seriöst, jag vill inte. Jag hoppas verkligen att det bara är just nu vi har så här mycket grejer i skolan för mer kommer jag inte klara av utan att bryta ihop. Usch mår skit just nu, borde väl vara glad för att jag äntligen är klar men nej har ångest över provet nu istället och över det faktum att jag just nu har tusen olika saker jag egentligen måste göra. Jag måste plugga, jag måste få bra betyg, jag måste träffa massa personer som jag försummat den senaste tiden, jag måste vara en bra vän, jag måste vara en bra flickvän, jag måste vara en bra dotter, jag måste ta hand om mig själv, jag måste försöka slappna av men det är inte så lätt när jag känner att jag har massa saker som behöver göras och krav som behöver uppfyllas. Nu ska jag försöka sova, tror inte det kommer gå särskilt bra då jag känner mig så stressad men men.
känns som att jag sviker massa, inklusive mig själv.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0