Run

2012-12-30 | 15:03:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Oj det var inte mycket uppdatering på bloggen igår märkte jag nu, sorry för det men jag hade fullt upp.
Igår så drog jag till alleplan och fixade lite grejer och sedan mötte jag Jossi och åkte till Centrum. Där köpte jag hårfärg och sedan åkte vi hem till mig ett litet tag för att efter det åka hem till Jossi och äta. Vi var väldgt produktiva och låg i hennes säng och lyssna på musik och sov i drygt 1 timma och sedan gick vi hem till Malin. Vi gjorde inget speciellt utan snackade bara i några timmar och hade det trevligt. Jag kom hem vid 2 och gick då och la mig.
Idag har jag färgat håret och nu sitter jag i min säng och bloggar. Jag väntar på att varmvatnnet ska fyllas på så att jag kan duscha och fixa iordning mig för att senare träffa Jonte. Måste även börja förbereda mig lite inför nyår, är jättetaggad!
skitful bild men aja det här är i alla fall min nyårsklänning
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0