Saker jag stör mig på

2012-12-06 | 20:05:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
När man har planerat något jättelänge och sen blir det helt misslyckat
När folk överdramatiserar allting
att mina uggs är intrampade och att jag är för lat för att fixa nya även fast det är sjukt fult
När bussen är för tidigt
Folk som säger att det gick asdåligt för dom på ett prov och sen får dom typ A, inte om man bara gör det någon gång för ibland känns det verkligen som att har gått kasst när det inte gjort det men ni vet de människorna som säger så efter VARENDA prov
Tidiga skolmorgnar, hatar att inte få sova ut som på torsdagar och fredagar då jag börjar 8:30 och 8:40
Att jag har nationella i matte nästa vecka
Dåliga förlorare trots att jag själv är en.
Att min mamma alltid skjuter upp att bestämma sig om saker tills det är försent för att göra det, så då kan jag inte göra det i alla fall
när folk är egoistiska och bara tänker på sig själva utan att bry sig ifall de sårar någon...
att det är så jävla kallt i skolan så får typ alltid ha på mig varma lodiströjor.
När det är orättvist och det dåliga drabbar mig
när man går på fest och det inte finns någon musik
att man blir så jävla torr på vintern
när man inte får vad man önskar sig i t.ex. födelsedagspresent/ julklapp. menar inte att man ska få allt som man önskar sig utan när man får något helt random som man inte vill ha och aldrig har sagt att man vill ha.
När folk gör mig besviken
Människor som inte visar respekt och snackar massa skit
dryga människor som man verkligen märker ser sig bättre än alla andra
när småungar går runt med märkeskläder, så jävla ovärt ingen bryr sig om vilket märke man har på kläderna när man är typ 7-9 år, ärligt, slöseri med pengar
Att mina föräldrar aldrig vill åka utomlands
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0