Sex On Fire

2012-12-23 | 15:16:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Dan före dopparedan och jag har väldigt svårt att förstå hur det kan vara julafton imorgon när det fortfarande känns som att vi precis börjat gymnasiet..
Men, men den här dagen kommer inte bli så jättespeciell, blir att ladda ner lite fimer att mysa framför och städa mitt rum. Ser så jäkla mycket fram emot julmaten hehe,det är nästan det bästa med julen enligt mig.
Igår så var jag som sagt i stan med Josefin och Johanna under dagen och senare på kvällen så åkte jag hem till Jonte och myste. Jag kom hem vid 12 och satte på datan och höll på med den ett tag för att sedan gå och lägga mig.
ful som satan men det får ni leva med
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0