shopping!

2012-12-04 | 18:55:26 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjenare allihopa! Skolan idag har faktiskt varit rolig, först kollade vi på en teater och efter det hade vi 1 och en halv timmes lunch då jag, Josefin och Emelie åt lunch i globen. Jag skulle öven gå in i en affär för att köpa hårfärg och ögonbrynsfärg men tänkte kolla lite på en tröja också vilket resulterade i att jag spenderade 1200 kr på kläder och glömde köpa hårfärgen så fick åka tillbaka till globen efter skolan och köpa det. Typiskt mig me när jag väl börjar köpa något så kan jag inte sluta, fick i alla fall med mig 1 paket hårfärg, ögonbrynsfärg, 4 linnen och 2 toppar. Jag gillar att jag bara köpte sommarkläder typ men jag längtar så sjukt mycket till sommaren så varför inte börja förbereda redan nu? ;)
Idag ska jag bara at det lugnt hemma och göra lite läxor och imorgon ska alltså Sally och Ida komma hit och färga min utväxt.
Här kommer bilder på lite av det jag köpt(allt är från bikbok) och mitt ansikte haha:
199:-
 
299:-
 
249:- (jättedjup i ryggen=skitsnyggt!)
 
199:-
 
Jag och mina coola hörlurar
 
+ 2 toppar som man kan ha under, 1 svart + 1 vit, 129:- st
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0