Sleepless

2012-12-09 | 23:40:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Så det här blir ett kort inlägg för att jag måste försöka sova vilket inte kommer att gå särskilt bra. Meningen var ju att jag skulle ladda ner film och så men tänkte att jag först skulle läsa lite i vår engelska bok som vi har i läxa och det resulterade i att jag istället somnade och vaknade vid halv 10 och då gjorde jag smoothie, chai latte och tog en lussebulle och sedan dess har jag försökt få datorn att fungera vilket har varit mycket problematiskt. Det har blivit något fel på vår wifi signal tror jag då internet nuförtiden är otroligt segt när man sitter i källaren vilket det aldrig varit tidigare. Alltså det är så segt att dom flesta sidor inte ens går att ladda fram och jag har suttit här i nästan 2 timmar för att försöka skriva ett inlägg och kolla facebook. Blir så jäkla frustrerad och irriterad när saker inte fungerar som dom ska. Men nu ska jag alltså försöka sova fastän jag inte är ett dugg trött då i princip det enda jag gjort idag är att sova. Imorgon är det ju skola och efter det så ska jag bara stanna hemma och plugga inför vårat samhällskunskapsprov på onsdag. Jag hoppas dock eftersom dom sagt att det ska bli snökaos igen på onsdag att bussarna ställs in så jag slipper skolan.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0