Svar på kommentar/ Johanna

2012-12-17 | 23:19:13 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Saraaaa(http://sarajohannahjort.blogg.se):Kan du inte prova att byta tillbaka till Hanviken? Agnes, Johanna Lind, Moa och Rebecca har redan gjort det :) Vi har gått upp till div 4 i damserien i år.
svar: jo jag har faktiskt funderat på det, känner mig inte helt klar med fotbollen än utan vill ge det en chans till:) Hade tänkt provträna med er men väntar nog tills att utesäsongen börjar :))
Hannah: hahah söötis hade glömt bort den tröjan! :D <3
svar: hahaa jag med hade ingen aning om att jag hade den, måste haft den sen min födelsedag typ ! :p
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0