Svar på kommentar / Madde

2012-12-17 | 20:48:31 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
anonym: kan inte du/ni visa hur ni ska se ut på nyår :)?

Svar:
Självklart, dock är jag inte riktigt säker än det beror på vad för tillställning jag går på ;) Nej men om jag ska på något lite mer fancy ställe med mycket människor så blir det antagligen att ha på den vita spetsklänningen som jag hade på halloween med svarta/beiga strumpbyxor och antingen ett par vanliga svarta converse eller så kör jag på stort med svarta kilklackar, dock lutar det mer åt att jag har converse haha. Om jag däremot bara ska på något litet så blir det att ha ett par svarta jeans och någon fin topp, kanske min nya ljusblå med djup rygg.
ser tjock ut...
 
ELLER
 
+
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0