Tom Cruise

2012-12-11 | 20:24:43 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tja, tja!
Dagen har varit väldigt lång hitills, jag kom inte hem förrän 40-50 minuter sedan då jag varit i stan och shoppat lite julklappar md Sally och vi tog även en sväng förbi hötorget där Tom Cruise var, skitcoolt!! Vi stog där och frös ett bra tag men det var lugnt värt. Han är verkligen helt sjukt stor och det var jättemäktigt att se honom på så nära håll!
Men nu ska jag börja plugga inför vårt samhällskunskapsprov, jag är helt körd, har inga anteckningar från lektion och har inte gjort en enda läxa heller så behöver verkligen plugga nu.
väldigt dålig bild men var den enda jag lyckades ta då min mobil höll på at dö
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0