Urgh..

2012-12-15 | 19:54:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Grymt seg dag idag och jag ber om ursäkt för brist på uppdatering från min sida. Igår var jag med Malin och vi drog på fest i huddinge hos en tjej fån hennes klass och det var helt okej där, vi mötte ett par jättetrevliga killar i alla fall.
Idag har jag bara sovit och kollat på lite olika serier på datorn. Planerna var egentligen att Gabbi och Astrid som jag inte har träffat på jättelänge skulle komma hit men det blev inställt då Astrid blivit sjuk och snökaoset gjort att Gabbi inte kunde ta sig hit så vi får ta det en annan gång. Istället har jag då bestämt mig för att vara duktig och stanna hemma ikväll och plugga lite. Känner också att jag behöver lite tid för mig själv, är skönt att vara ensam ibland.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0