victoria secret

2012-12-13 | 22:51:19 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Såg precis på VS fashion show, asso de är så extremt jäääävla snygga. Fan vad taggad man blir på att träna nr man ser deras perfekta kroppar. Känns i alla fall bra att jag har kommit igång med träningen men tyvärr går ju mitt gymkort ut imorgon då jag bara hade sånt där 14 dagar gratis på friskis haha, så får se om jag skaffar månadskort eller om jag snyltar nu de sista veckorna av året och sen köper halvårskort vid början av nästa år :) asso fan vad taggad jag är, har lust att dra ut på en 6 km runda och kötta men liiite sent plus att det är lite för kallt och lite för halt ute:p aja men nu ska jag göra mig iordning och sova så godnatt på er :)
Embedded image permalink
moi idag (asstora bilder haha)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0