vinterkyla

2012-12-02 | 22:48:36 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Jag och jossan tog ju en pw, var ute i en och en halv timme. Så jävla vidrigt kallt ! asso har typ aldrig varit så kall i mitt ansikte. Frös om fingrarna även fast jag hade vantar plus att mit hår var helt vitt för att det hade frusit :o Men kom hem halv 8 och sen dess har jag bra myst och värmt mig och duschat. Dracj även lite varm choklad och åt ostkaka direkt när jag kom hem från pwn för att värma mig :) Nu sitter jag och kollar på beck och ska gå och lägga mig snart. Tror att jag ska gå til lskolan en timem tidigare imorgon och köra lite extra matte, har nationella nästa vecka tror jag :O Efter skolan ska jag hem och äta och sen ska jag och jossan till gymmet och köra ett pass. Efter det ska jag hem och duscha och sen ska jag dra till nattvolleybollen som värmdö anordnar. Första matchen är 22:30 och sista är 2:30 så kommer nog bli en lång dag, men vet inte om jag kommer stanna till sista eftersom att jag själv inte ska spela :) men nu ska jag kolla klart på beck och sova för min data har bara 8% kvar :p men bloggar imorgon, tänkte lägag ut önskelista och så, puss :*
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0