Visste ni att ...

2012-12-15 | 17:35:15 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Jag är livrädd för spindlar, verkligen typ det läskigaste jag vet usch !
Jag hatar insekter :p
Jag älskar att veta vad jag ska göra, typ när man planerat helgen i förväg och slipper stressa för att man inte vet vad man ska hitta på.
Jag kan inte lägga ut egobilder på instagram om jag inte har frågat min syrra om hon tycker att den ser bra ut, om hon inte är hemma skickar jag de alltid till henne på kik.
Jag har väldigt höga krav på mig själv.
Jag älskar att läsa böcker, och om jag väl börjar läsa en bok som jag tycker är bra sträckläser jag den till jag är klar. tyvärr läser jag inte böcker särskilt ofta för att jag inte hinner.
Jag hatar när folk jämför mig och min syrra!
Jag har ALLTID nagellack, tycker det känns mycket fräschare.
Jag älskar Harry potter filmerna ! :p
Min allra största dröm är att flytta till USA när jag blir äldre.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0