you can't have the world see you like this

2012-12-01 | 16:27:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Seriöst jag orkar verkligen inte, jag har världens mest komplicerade historia examination som ska in på måndag och jag har försökt skriva den hela dagen men jag förstår verkligen inte uppgiften och jag hittar ingen information om det jag ska skriva om och jag känner mig bara så jävla misslyckad. Fick B på förra provet i historia så känner att jag har jättehöga krav på mig och jag klarar inte av det, det känns som att jag kommer få en panikattack snart. Nej jag klarar inte av det här, har alldeles för svagt psyke. Aja ska fortsätta med att vara misslyckad nu så hejdå.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0