Äntligen Hemma!

2012-07-22 | 21:54:54 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen men har ju som sagt vart på Öland där det var lite svårt att få tillgång till en dator men nu är jag hemma och det kommer jag att vara resten av lovet. Har inte så mycket att blogga om dock eftersom det inte hände så mycket på öland, spelade kort och lite sånt där när det var dåligt väder och sedan när det var bra låg jag bara ute och sola. Kom hem igår runt 3 tiden och åkte direkt till centrum med min syrra då vi behövde köpa hårfärg. Sedan senare på kvällen åkte vi till vår moster där hon färgade vårt hår (färgade hela håret mörkare) och sedan sov vi där. Måste bara säga att våren släkt är så himla mysig och trevlig. Idag har jag och Johanna vart hos vår morfar hela dagen och chillat vid hans pool, jag doppade mig några gånger och solade.
Imorgon ska vi faktiskt jobba, dom behövde lite hjälp och jag och Johanna ställer gärna upp.
Somrig bild från idag vid poolen
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Lena

Håller med - om att släkten ät mysig & trevlig, härlig poolbild!!!

2012-07-24 @ 12:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0