Give Me Gold

2012-07-11 | 19:13:27 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Onsdag idag och dagen har bestått av solning, solning och mera solning. Händer inte så mycket speciellt här på öland men det gör inget för mig, är skönt att bara ta det lugnt. Har fått lite färg i solen, mest rosa färg dock men det är i alla fall något. Har tränat lite mer än vanligt här, gått ut och sprungit mm. så känner mig superfräsch nu :)
Har tyvärr inget mer kul att skriva nu :/
Juste har vetat ett tag att One Direction ska komma till sverige så har varit superglad men nu visar det sig att dom kommer under den tid jag är här så jag kommer ha absolut ingen chans att träffa dom vilket känns rent ut sagt skitdåligt... Sen kommer dom troligen inte hit igen förrän 2014 men, men finns väl inget man kan göra....
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0