Öland

2012-07-09 | 20:37:30 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
förlåt för den dåliga uppdateringen men hela dagen igår spenderades i proncip  bilen eftersom vi åkte till öland då vilket tar väldigt lång tid. Sedan när vi kom fram på kvällen så hade jag inte tid att sitta vid datan precis eftersom det var rätt mycket som skulle fixas, sätta upp tältet till husvagnen, packa ur bilen osv.
Idag har jag bara legat och solat precis hela dagen, givk ut vid halv 10 och slutade sola halv 4 vilket har resulterat i att jag är riktigt jävla solbränd, kommer inte bli kul att försöka sova inatt, aja förhoppningsvis blir jag brun när det röda går ner.
Har ingen aning om vad vi ska hitta på imorgon, förhoppningsvis blir det bra väder så man kanske kan dra till stranden. Nu ska jag vara lite social mot dom andra men jag bloggar mer imorgon :)

Bildbrist så här är en bild från i vintras
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Lena

Att du inte lär dig nån gång - det brända kommer bara flaga/fjälla och trilla av... Smörj in dig med solskyddsfaktor istället så att du blir lite brun istället för röd - det är snyggare... Hoppas att ni har det skönt.

2012-07-10 @ 11:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0