Stjärnorna Finns här

2012-07-30 | 19:53:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Måndag idag och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna men ja har helt enkelt inte haft tid att blogga. Just nu sitter jag och är lite osocial mot min syster och Gabbi som ska sova här tills imorgon. Idag har jag bara solat, duschat och sen drog jag och Johanna in till stan för att möta Gabbi och nu sitter vi här och väntar på mat. Har inte riktigt planerat något som vi ska göra ikväll men tror att det blir en mysig filmkväll.
Igår och i förrigår så var jag med Jossi och umgicks med lite skönt folk och hade trevligt :)
Jag har inte så mycket att skriva om just nu för det händer inte så mycket intressant i mitt liv just nu så förlåt för den tråkiga och dåliga uppdateringen, jag lovar att bättra mig!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0