What About Today?

2012-07-26 | 20:05:08 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Torsdag igen vilket betyder att det snart är helg fast det spelar egentligen ingen roll för mig eftersom det är sommarlov. I tisdags var jag med Emelie, Johanna och Jenny och vi umgicks med lite folk, var trevligt. Igår var jag jättetrött hela dagen och mådde lite dåligt på kvällen, blev antagligen smittad av min lillebror som mådde dåligt natten innan. Sedan idag har jag inte heller gjort något speciellt, gick bara till alleplan och köpte energidricka, är väldigt skönt att ta det lugnt.
Ska antagligen träffa Anette lite senare, hon var lite trött men jag hoppas att hon orkar träffas.
haha gammal bild på mig, Anette och Johanna
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0