I Will Follow You Into The Dark

2012-06-02 | 21:53:03 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Igår var jag på någon studengrej med familjen då våran kusins kusin tror jag att det är, tagit studeten. Kom hem väldigt sen och var jättetrött efter att ha varit i skolan så jag gick bara direkt och la mig. Idag har jag färgat håret, brukar ju bara färga utväxten men idag färgade jag hela. Inte så jättestor skilllnad, bara lite mörkare. Nu så håller jag på och hjälper till lite hemma eftersom min lillebror fyller 9 år imorgon och ska ha ett stort kalas. Men har inte riktigt tid att blogga just nu, förlåt för den dåliga uppdateringen, lovar att bättra mig!
last summer ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0