Moments

2012-06-13 | 23:12:22 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen på sistone men både jag och Johanna har haft fullt upp. Först var det klassresa för mig och sedan bal och allting och sedan imorgon är det avslutning och tyresöbalen. Efter allt det här lär uppdateringen bli som vanligt igen. Men balen var jätteroligt, lite sorgligt bara att vi slutar Kumla nu, jag kommer sakna otroligt många.. Men juste det var ju planerat att jag skulle åka till Öland i 5 veckor i sommar men nu är det så att jag och Johanna har fått sommarjobb i 2 veckor där min moster jobbar. Är jätteglad över det, lite tråkigt att det inte blir något med Öland men det är det värt,
Nu ska jag slagga, är ju faktiskt sista skoldagen imorgon med avslutning och allting och man vill ju inte precis försova sig då.
bild från båten vi åkte hem med från klassresan
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0