Shake That

2012-06-21 | 23:58:56 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjenare bloggen :) har inte gjort så mycket dom senaste dagarna utan mest bara chillat ute i solen. I tisdags träffade jag Malin, Kim och Hampus på kvällen och vi åkte till söder och såg filmen Snow White and The Huntsman och den var rätt bra men inte alls som man trodde att den skulle vara. När man ser trailer tror man att det kommer vara mycket krigsscener osv men den handlade mest om hur dom försökte fly från 'drottningen' och ja det hände inte så speciellt mycket, men ett plus var ju självklart att Chris Hemsworth var med och han är så grymt snygg! Han är så jäkla vältränade, det är helt sjukt!
Men sedan igår solade jag också hela dagen och senare på kvällen hängde jag med malin, Jossi och Karl. Vi var ute ett litet tag och sen skulle Malin hem och då drog vi hem till Karl och chillade där en stund för att sedan dra hem.
Idag har jag bara tagit det lugnt hemma, solat ett tag och sovit lite, ja vilat upp mig inför imorgon eftersom det kommer bli en lång dag. Ska gå upp 9 för dagen spenderas på skansen med familj och släkt och sedan kommer kvällen spenderas med dom från kumla.
Lite snygg bild på Chris,
F I T


och en bild på mig
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0