veckan

2012-06-09 | 22:59:06 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har bara tagit det lugnt nu i veckan och igår drog jag hem tidigare från skolan och solade för att det var så fint väder. På kvällen träffade jag jossan och sen mötte vi upp malin på alle och vi drog till badstigen vid 9 kanske där det var några och sen kom det flera. Var där hela kvällen och kom hem strax efter 1. Idag har jag bara varit hemma, har haft hela huset för mig själv och jag har bara kollat på film och tjockat mig hela dagen, kändes superskönt för att jag har varit jättetrött och jag kommer ha fullt upp från imorn och hela veckan framåt. Men imorn blir det match och på kvällen blir det grej med klassen :) juste jag har flätat sidecut.
pic.twitter.com/VjbWQ4rr
bild från idag provade att sota inför balen:)
bild på min sidecut
sen en bild från förra helgen efter att jag färgat håret mörkbrunt/svart
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0