hata måndagar

2012-03-26 | 22:01:24 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Idag var det en typisk hata måndagar dag. Kunde inte somna igår så var jättetrött när jag vaknade, sen var det en lååång skoldag plus att jag hade ett stort prov. Efter skolan har jag bara tagit det lugnt, gick inte på träningen eftersom att jag är sjuk tror inte jag ska gå imorn heller, ska försöka hinna bli frisk innan helgen då jag drar på träningsläger fredag-lördag. Imorn är det samma som gäller fast tror att jag kanske ska träna själv istället. Älskar att träna så kan inte hålla mig borta sålänge. Juste FET HISS till vädret just nu, blir varmare dag för dag ! :)
brist på bilder :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0