helgen

2012-03-25 | 22:01:54 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
oops har inte bloggat på hela helgen men ifredags var jag med elin å kvällen och vi åkte till donken och träffade ludvig,danne och två till och bara tog det lugnt där sen skjutsade elin hem mig vid 11-12. Var astrött och höll på att bli sjuk. I lördags fixade jag mig på dagen, tog en dusch och åkte till centrum med elin. Drog till emelie vid halv 7 på middag och vid halv 11-11  drog alla. Jag och johanna åkte runt med hennes kille och hans kompis en stund innan dom skjutasde hem mig. Idag har jag åkt och köpt hårfärg. färgat håret. städat hela mitt rum,pluggat och sprungit i en halvtimme. Rensade min garderob och det var helt galet hur mycket kläder jag hade som jag aaaaaaaaaaaaaaaldrig använder ! men nu ska jag kolla bb och plugga :)
dåliga bilder men dom ända jag hittade
från middagen
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0