Lovely Red

2012-03-28 | 20:38:40 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjaaaa alla tusentals läsare :) Onsdag idag och det har vart en lång dag. Vaknade imorse och mådde jätteilla men tog en ipren och drog till skolan för hade Nationella i kemi som jag verkligen inte kunde missa. Som tur var mådde jag allt bättre under dagen och provet gick väldigt bra, det var en laboration om i vilket ämne matolja löste sig i. Efter skolan följde jag med Malin till Haninge, jag skulle köpa ett par byxor på Gina men dom fanns inte där så får åka till stan på fredag.
Nu har jag nyss tränat min rumpa och ska snart springa en halvtimma, beach 2012 here I come ;)
Var dom här jag leta efter idag
399:-
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0