Tips !

2012-03-23 | 19:55:42 | Kategori: Tips | 0 kommentarer
tänkte bara tipsa om lite bra smink, eller som jag anser bra i alla fall.
Den här mascaran är verkligen jättebra, använt den i snart ett år. Man får jättelånga, separerade fransar och den är även jättelätt att ta bort, behövs bara lite vatten. Den smular inte eller någonting utan är verkligen grymt bra!
Rekommenderar den till alla som vill ha såkallad 'false lash effect'
Den här foundationen har jag använt väldigt länge också. Den är perfekt till min hy. Foundations är ju antingen "gula" eller rosa i tonen och jag tycker de som är "gula" så att säga är mycket bättre. Den blir beige och inte rödaktig som de flesta andra. Den blandas jätte lätt in i huden och blir inte fläckig. Jag tar ju min foundation med fingrarna då det verkligen blir mycket jämnare då.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0