You Light Up My World

2012-03-27 | 21:59:35 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tisdag och dagen har varit rätt chill. Hade bara 2 lektioner idag för vi skulle till umo med klassen. Det tog väl typ en timma men stannade kvar i centrum till 4 för att fixa lite grejer, ÄNTLIGEN. Fixat en grej som jag väntat med sen förra sommaren :)
Kom hem runt 4 och sen dess har jag sovit lite från och till och runt 8 gick jag till allé och träffade Jossi ett tag :) kom hem runt 9 och nu ska jag träna lite fort och sedan duscha :)
Imorgon händer inte mycket alltså, blir väl bara skola, sova, läxor, träna, ja det vanliga :)
pic.twitter.com/LM7bZQbg
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0