A Day Of My Life

2012-05-01 | 21:49:37 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Sista dagen innan det är skola igen och den har spenderats ute i solen. Lekt lite med min lillebror, solat och sedan lite senare på kvällen träffa jag Jossi ett tag och gick runt och snackade. Igår var det valborg ju och jag var med Anti, Jacob, Rebecca och Jesper och vi var i alby. Kom hem rätt tidigt faktiskt, var väldigt kallt ute!
Imorgon så är det Matte Nationella på morgonen och sedan efter skolan ska jag åka med Jossi till Thorildsplans gymnasium på öppet hus, blir antagligen där jag kommer gå där, inte tyresö som det var tänkt från början. Men har checkat in deras hemsida och det verkar vara en schyst skola så ja blir antagligen där jag kommer gå, lite minus är dock att det tar 40 minuter att ta sig dit.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0