Cold Coffee

2012-05-25 | 22:51:30 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen från min sida här på sistone men har faktiskt haft fullt upp med olika skolgrejer. Man tänkte ju att det skulle vara lugnt nu när sommarlovet närmar sig men nej, nej det rullar på som vanligt fast nu verkar det faktiskt vara över. Har lite kvar att göra i bilden och slöjden men annars är det inte mycket kvar men det har dock vart lite jobbigt nu dom sista dagarna, jag hade fysikprov, en svenska uppsats och en so redovisning. Allt blir ju självklart tre gånger jobbigare också när det är så varmt ute eftersom det blir helt otroligt varmt i vissa klassrum och speciellt på översta våningen där jag har mitt skåp.
Men på söndag är det morsdag så ska försöka fixa något till mamma tills dess, är svårt att komma på vad bara.
.Random.bild.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0