helg

2012-05-06 | 21:54:47 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjo, i fredags var jag med malin och vi följde med Emelie till Alle för hon skulle fixa grejer till sin syrra son fyllde år igår. Men vi typ pratade och så och sen gick vi till hennes syas disco ett tag haha, men sen drog jag och malin hem till henne och spelade kort och kollade film. Igår så hade jag match på dagen, gick inte så bra vi hade sjukt mycket otur men det blev 5-1 till dom. Sen på kvällen var jag med Emelie och myran och vi drog runt lite och den var vi hos Emelie en stund. Tyresö har verkligen varit helt dött efter valborg !! Men idag hade jag match på dagen, det gick bra för mig de 25 minuterna jag hann spela innan jag rev upp hela min tå.. Så kunde inte spela resten av matchen men det blev 4-4 iallafall. Efteråt så fixade jag min tå och sen färgade min mormor mitt hår och nu har jag pluggat,duschat och ätit. Ska nog gå och lägga mig snart. Är sjukt trött och min tå gör ont som fan! Har ingen aning om hur jag ska kunna stödja foten när jag går eller vilka skor jag kan ha imorn....
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0