I'm back :)

2012-05-29 | 17:42:36 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjo har inte bloggat på en vecka typ men har inte varit inne på datan en enda gång sen dess och blogg.se har ju ingen app -.- -.- -.- -.- Men har bara chillat typ, i fredags var jag i skrubba med massa och i lördags var det först hemmamatch mot stuvsta som vi vann med 8-0 sen på kvällen var jag hemma med min lillebror och kollade på eurovision. Isöndags så solade jag och sen var det morsdag middag hemma hos min mormor på kvällen. Igår var det skola sen träning senare på kvällen och idag var det skola och sen följde jag med Josefin till alle och nu ska jag äta och sen vid halv 8 ska jag ut och springa och sen ska jag duscha och grejer .p Men har tyvärr inte tagit några bilder senaste tiden men ska försöka fixa :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0