ledig

2012-05-09 | 22:07:09 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
har inte hunnit blogga men den här veckan har varit som vanligt. I måndags var jag med malin och igår solade jag och tränade. Idag var det dagsverke vilket betyder ingen skola :)))) En dag om året så är alla i min skola lediga från skolan för att istället jobba och få ihop minst 200 kr var som vi skänker till välgörenhet. Jag skulle städa badrummet och dammsuga hela övervåningen och sen ska jag göra lite mer grejer i helgen. Men ag gick upp halv 9 så var klar med det där vid 111 och då drog jag,madde och sally iväg till typ stan och var där hela dagen. Kom he mvid 7 och laddade min mobil:halv 8 drog jag ut och sprang och sen dess har jag duschat och pluggat. Men nu ska jag fortdsätta plugag tänkte bara blogga lite snabbt. puss ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0