Love Isn't Easy

2012-05-06 | 22:37:25 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Söndag idag vilket betyder att imorgon är det skola, inte speciellt taggad på det. Just nu vill jag bara ha sommarlov!
Idag är det ingen vanlig dag för min bästa vän Jossi fyller 16 år! GRATTIS JOSSI!
Men imorse eller ja runt 12 drog jag och Jossi till stan för jag behövde köpa hårfärg. jorde det lite snabbt och sedan åkte jag direkt hem för min mormor var här och så färgade hon min utväxt, slipper man gå runt och va ginger ;)
Har inte gjort mycket mer idag förutom att duscha. Just nu sitter jag med ansiktmask och ett glas smoothie, mums.
Älskar dig bästevän!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0