One Direction

2012-05-18 | 23:32:42 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Tjo har inte bloggat på över en vecka men One Diretion har ju varit i Sverige så har haft fullt upp. De kom hit i onsdags kväll och åkte i tisdags kväll, Såg de faktiskt 6 gånger och träffade de 1 gång !!! Så jävla glad ! Alla var så jävla mysiga och krama alla förutom zayn och gud de var så himla fina allihopa. Det var jag och madde som stod utanför deras studio och det var typ bara 20 fans där. Först kom Louis och Liam ut och Liam gick runt och kramade varenda fans och Louis kramade också sen gick Liam in och Louis stannade ute typ 20 minuter till och bara gick runt och pratade med fansen sen en timme senare kom alla ut för at de skulle åka tillbaka till hotellet och då hälsa jag på de andra men hann inte hälsa på zayn för de var tvungna att dra :/ men gud de var så himla fina :) tusen gånger snyggare i verkligheten, seriöst. Men sen har jag haft skola och orientering och igår var jag ute på kvällen med malin och vi drog runt lite innan vi drog till badstigen där det var asmånga!!
Niall :)
Louis :)
Liam :)
Här en en video jag filma av Louis :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0