School

2012-05-02 | 22:53:03 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
oj hann aldrig blogag igår men kan börja med att berätta om valborg. På dagen var jag ju hos min släkt så låg och solade hela dagen. På kvällen ixade jag mig och vid halv 10 drog jag hem till emelie där det var massa. Det var fett chill där och vid 11 drog alla som var där till Simon istället. Sen var jag hos simon resten av kvällen och kom hem strax efter 1. Det var fett skönt eftersom emelie och jag är grannar och simon bor bara ett hus bort så behövde inet gå så långt :p Fast jag gick ändå hem typ tidigast aja. I går så tog jag det lugnt hela dagen, var med min lillebror, solade och senare på kvällen gick jag ut och sprang och tog en dusch. Idag var det skola började med matte nationella som jag fuckade upp, hade inte tillräckligt med tid.. aja ska försöka att inte tänka på det. Men resten av dagen var hur chill som helst, efter nationella hade vi rast en halvtimme ochdå var jag ute och solade innan vi hade svenska i en halvtimme. Efter svenskan var det lunch och resten av skoldagen låg jag och några utomhus och plugagde och solade tills vi slutade vid kvart över 3. Då drog jag och emelie hem, jag bytte om till bikini och sen tagga jag hem till henne och var där i 2 timmar. Vi solade och pratade och det var sjukt skönt. Senare vid halv 8 drog jag ut och sprang. HELT PERFEKT SPRINGVÄDER!!! Kunde äntligen dra på mig mina riktiga joggingbyxor och det var helt sjukt skönt att springa. Sprang extra länge och kände mig verkligen på topp. Men sen dess har jag duschat och pluggat och nu ska jag gå och lägga mig och sova, godnatt :)
emelie och jag idag när vi solade :)
bild från när vi solade och pluggade i skolan
kim,malin,emelie,jag och malin
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0