sooooooooooooooooooooooooool

2012-05-23 | 22:59:51 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
så jävla härligt väder i Sverige just nu ! Igår så var jag i skolan och sen åkte jag in till stan med maddeo ch sally, köpte ett par solglasögon och en ny bh. Sen på kvällen drog jag ut och träna. Idag var det skola sen vart det så jävla varmt och fint väder så jag och elin gick till donken och köpte glass sen åkte vi till ip och gick till långsjön och sola och sen gick vi till alleplan med ludde och köpte glass och dricka och efter det gick vi till ip och mötte up några andra, var där ett tag och kom hem strax efter 6. Skulle gått ut och tränat men eftersom jag gått så lång så hade jag jätteont i fötterna så istället har jag varit med min brorsa,hjälpt mamma och duschat. Men imorn vet jag inte vad som händer men på kvällen ska jag iallafall träna :) sorry för dålig uppdatering men är aldrig inne på datan och blogg.se har ju ingen app så det är svårt att blogga då :)
Har fått hem mina balskor förresten :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0