Stop And Stare

2012-05-30 | 22:20:11 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Första skoldagen som gick oväntat bra trots att jag inte kan ha fått mer än 2 timmars sömn inatt. Hade lite svårt att sova, vet inte riktigt varför..
Men fick reda på att jag fått VG på nationella i matte, vilket jag redan i princip visste eftersom hon sagt innan att hon inte behövde sänka någon den här terminen och jag hade VG förra men hade bäst i klassen också och jag är grymt nöjd och stolt, speciellt eftersom att jag själv inte tycker att jag är så bra på matte.
Efter skolan drog jag till centrum med Jossi och köpte rakblad och mascara, har ju haft den där 4D mascaran ett bra tag nu och den är verkligen jättebra så rekomenderar den men tänkte pröva något nytt och så var den på rea så köpte någon "Maybelline: illegal length" hoppas verkligen den är lika bra som 4D.
Men ska virka lite nu till syslöjden, hejdå.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0