The Hunger Games

2012-05-28 | 13:47:44 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Alltså jag har blivit helt besatt av Hunger Games serien. Såg ju filmen på bio och tyckte väl att den var rätt bra men nu efter har jag läst alla böcker så är jag verkligen besatt. Vill se filmen igen men har inte råd så får väl vänta tills den kommer ut på DVD. Men ska läsa böckerna igen eftersom jag läste dom på engelska nu så vill jag läsa dom på svenska också.
Men är hemma idag, mår verkligen inget bra. Har inte gjort mycket i helgen eftersom jag inte mått så bra har i princip bara solat.
Idag så borde jag även få One Directions film som jag förhandsbokade för några månader sedan :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0