Torsdag

2012-05-31 | 22:21:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Den här dagen har bara bestått av en otroligt onödig skoldag och efter det massa plugg. Kom till skolan vid halv 9 och fick reda på att vi hade håltimme till kvart över 9 vilket var väldigt irriterande då jag hade kunnat stannat hemma längre. Sedan på matten och biologin hadde vi vikarie och det fanns absolut ingenting att göra och sedan på engelskan kollade vi bara massa youtubeklipp... ja inte så speciellt nödvändig dag i skola alltså.
Efter jag kom hem så sov jag först 1-2 h och åt middag och sedan dess har jag pluggat och duschat och nu ska jag fortsätta plugga. Imorgon ska bilden ovh svenskan vara klar och det här är de absolut sista riktiga läxorna för terminen.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0